sobota, 8 sierpnia 2015

Rozdział 1

To dopiero początek

Pamiętam to od początku do końca. Była zima, było zimno jak każdy wie. Zaczęłam myśleć i spojrzałam na swoje rękawiczki.
- Zgubiłaś się malutka dziewczynko?
Zignorowałam go, nawet nie potrafiłam odpowiedzieć. Zbyt bardzo się bałam.
- Pozwól że mogę twoją krew
Rzucił się na mnie, ale nagle pojawił się ktoś i go zabił. Objął mnie i poszliśmy do domu pana Cross.
Minęło 11 lat od tego zdarzenia, teraz jestem w akademii Cross jestem prefektem z Zerem, pewnie moja historia bardziej się rozwinie.
- Zero, jak myślisz dlaczego zostałeś prefektem skoro się zrywasz?
- Sam tego nie wiem, pewnie dyrektor mnie wybrał.
- To też racja, nie powinnam Cię pytać głupku.
- Ech, znowu są dziewczyny. Jak każdy wie że wychodzą dzisia-... No i znowu nie zdążyłam.
Wyszli, ciągle coś dostawali. Nagle Yuichi spojrzał na mnie,
- Nie martw się, tylko rób co miałaś robić.
- Ja o Ciebie się nie martwię, tylko o własne swoje zdrowie.
Zignorował mnie i poszedł se dalej, poszłam na zajęcia. Usiadłam i się uczyłam, wtedy z nocnych zajęć byli u nas w gościnie. Nic nie wiedziałam.
- Jak myślisz, ile jeszcze tutaj będą Ami?
- Nie wiem tego, ale weź się uspokój, nauczyciel wyszedł.
- Musiał coś ważnego zrobić więc chyba sobie poszedł?
- Pewnie tak.
Podszedł do mnie Yuichi z milczeniem
- Zero se poszedł?
- Nie nadaję się na prefekta ten Zero...
- To ja wiem, ale trzeba go lepiej poznać.
- To twoje zadanie, nie moje Aiko.
- Nauczyciel wszedł...
Yuichi usiadł obok mnie, poczułam się zdziwiona. Akurat zadzwonił dzwonek i poszłam nad rzekę jak zawsze, no pewnie nie wiecie dlaczego tam chodzę.
- Tutaj zawsze się czuje bezpiecznie, czekaj co? - Yuichi tutaj jest.
Yuichi| Dlaczego tutaj jesteś? Nie powinnaś pilnować czy ktoś się nie kręci Aiko?
- Dzisiaj mnie zwolnił...
Yuichi| Pewnie to tak wygląda.
- Po za tym, co chcesz?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Koniec 1 rozdziału ^^ A to krótka rozmówka C:
Aiko: W końcu napisałam rozdział bez pomysłu nie miałam weny :o
Yuichi: Dobra, wiemy to. Gratuluje Ci napisanego krótkiego rozdziału
Aiko: Nie którzy czytają wolno.
Yuichi: Pewnie tak.
Aiko: Zdziwił mnie mój tekst ,,Po za tym, co chcesz?''
Yuichi: Krótka piłka, jesteś głupia.
Aiko: Sam jesteś głupi
Alex: Dzieci, nie obrażajcie się bo sami się obrażacie
Aiko: Sam siebie obrażasz ty głupku.
Yuichi: Tym razem Aiko ma racje głupku.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz