wtorek, 8 września 2015

Rozdział 3

Początek jest zawsze trudny cz. 2

Iż sama oznajmiłam, że lepiej niech będzie żeby mnie odprowadził.. Jak ostatnio Yuichi prawie wygadał że mamy nowego.

Raito| Jestem przyjacielem dyrektora Akademii Cross, więc nie bój się.
- Tak, tak.. Nie boję się niczego, jestem prefektem Akademii Cross..
Raito| O, tak? Nie wiedziałem
- Zapowiada się długa rozmowa.. - Zanim się obejrzałam już byliśmy na miejscu
Raito| To tutaj, prawda?
- Taak, prawda. - Weszliśmy do pomieszczenia dyrektora Cross
Raito| Witaj drogi kumplu.
Seiji| Witaj, ach.. Aiko możesz wyjść?
- Jasne, tato. - Wyszłam i poszłam do sali
Ami| Siadaaj Aiko.
- Jestem, właściwie, co teraz mamy? - Przyglądnęłam się bardziej
Ami| Nic ważnego - Mówiła jakiś temat
- Ech, co? - Zanim zauważyłam Yuichi i Alex się przysiedli do nas.
Alex| Ten temat.. - Pokazał mi całą lekcje
- Aaa, teraz zrozumiałam..
Alex| Ciesze się, że zrozumiałaś, dużo miałaś dzisiaj do pilnowania?
- Tak, chyba mamy nowego nauczyciela co spotkałam.
Yuichi| Jak to? Prefekci poznają wcześniej nauczycieli?
- Widoczniej taak. - Zanim się obejrzałam (znowu) nauczyciel już pytał wszystkich.
Zostałam tylko ja, Ami i Alex. Trochę się dziwiłam bo zawsze ja z Ami byliśmy pierwsi.
Nauczyciel| Na dzisiaj kończymy, lecz jutro będzie nowy nauczyciel. Miło się z wami pracowało - wyszedł
Ami| To mamy nowego nauczyciela, powiadasz?
- Tak, to przyjaciel dyrektora
Yuichi| Miło widzieć kogoś, którego nas nie zna.. - Wyszedł osobno i poszedł do siebie.
Alex| Od kiedy mamy z nim zajęci-? - Przerwałam mu
- Nie zajęcia, lecz do nas sam przyszedł z niektórymi osobami z prowadzenia klasy..
Alex| Aaa
- Taki głupi jesteś, czy tylko mi się wydaje? - Wyszliśmy razem
Alex| Wydaje, tak naprawdę jestem mądry jak but u lewej stopy.
- Czyli głupi, aha.. - Zaciągnął mnie gdzieś Zero
- Później się spotkamy!
Zero| Co ty wyprawiasz?
- Rozmawiałam, nie widać?
Zero| Kiedy mieliśmy pilnować?..
- Teraz, chyba?
Zero| Teraz! A zaraz wychodzi nocna klasa.. - Biegliśmy
Wyglądał jak ten tutaj pan Usui, z Kaichou wa Maid Sama! Czy jakoś tak. Wyglądał śmiesznie, według mnie, nadal pamiętam jak nazywałam go zboczony kosmita xD (Tutaj mnie poniosło)
- Uważa- - Wpadłam na Yuichiego
Yuichi| Ślepota, co nie?
- Taak, znowu się spóźniłam?
Yuichi| I to bardzo - wstał i podał mi rękę
- Ech.. - Podałam mu rękę i pomógł mi wstać.
Yuichi| Więc.. Do zobaczenia!
- Do zobaczenia..
Dzisiaj miałam gdzieś wyjść, ale zapomniałam bo nie miałam dużo czasu. - Poszłam i pobiegłam się przebrać natychmiast do siebie
Ech, co tutaj.. Już wiem! - Lecz tylko założyłam kurtkę, buty też i poszłam na miasto.


Shinji| Co tutaj robisz? - Wpadłam na niego, niechcący
- Przepraszam że wpadłam, właściwie nie znamy się.
Shinji| Ach, taak.. Właściwie idę do Akademii Cross
- Cross?
Shinji| Tak.
- Jestem prefektem, niby przybraną córką dyrektora chyba..
Shinji| Och, to gratuluję, jak się zwiesz?
- Dowiesz się w najbliższym czasie - Lecz nie wiedziałam że jest wampirem..
----------
The End :v Krótka rozmówkaa..
Yuichi| Pojawiłem się, a teraz dawaj dokładkę z postaciami!
Zrobię kiedy zrobię..
Alex| A mi tutaj się nie bijcie
Shinji| Witam, jestem tutaj pierwszy raz.
Ohayo :D
---------

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz