czwartek, 10 września 2015

Rozdział 5

Choroba klasy dziennej? cz.1 
- Znowu zapomniałam, że dzisiaj mamy zdjęcia robione.
Alex| Ekch, ekhe!
- Tak, Alexio? ;-;
Alex| Połowa klasy jest chora.
- To co z tym mamy zrobić?
Alex| Nie wiem.
- Mamy z tamtego roku szkolnego zdjęcia, więc wkleimy i będzie po sprawie
Alex| Mądra, to i jesteś!
- Zamkniesz się?
Alex| Ok, ok.. - Ucichło
Yuichi| Aiko
- Hai? - Stanęłam na ziemi
Yuichi| Tamten człowiek to mój brat.. Wiedziałaś o tym?
- Tak, tak.. Słyszałam jak się nienawidzicie
Yuichi| Więc proszę, nie rozmawiajmy o tym.
- Dobra.. Ja idę! - Biegłam do klasy
Ami| No, w końcu jesteś kochana, dawaj tutaj!
- Nie skończyłam zadan- - Zrobili zdjęcie
- Łeł.. - Patrzałam na zdjęcie, a ja jedyna zapatrzona w książkę.
Alex| Ładnie wyszło ^^ - Patrzył na zdjęcie obok mnie.
- Lecz Ami nie jest zadowolona - Pokazałam palcem (postać obok Alexa)
Alex| Ech, to prawda..
- A i nie znamy imion połowy klasy, więc nie możemy wskazać kto to był.
Ami| Ale wiemy że to matołki  na zdjęciu
- To prawda, matołki osiołki :D (Tutaj towarzyszył mi humor)
Yuichi| Piękne.. - Patrzył cicho z uśmiechem na mnie, lecz go nie widziałam.
Yakumo| Gdzie się tak pięknie patrzysz? - Przytulił Yuichiego
Yuichi| na Aiko, jak sobie radzi w tej klasie..
Yakumo| Daj spokój, ona jest mądra, przecież wiesz jaka jest..
Alex| Cii - Zaciągnął mnie do kącika
- No, o co chodzi?
Alex| Tam był Yakumo i Yuichi.
- No i co mnie to?..
Alex| Wydają się podejrzani.
- Baka.. - Wyszłam z kącika i poszłam w kierunku swojego pomieszczenia
Yakumo| Piękna.. - Powiedział coś pod nosem i szedł za mną
- Jak ten Alex jest denerwujący - Usiadłam na łóżku i zaczęłam grać na gitarze :v
Yakumo| Łeł.. - Znowu coś powiedział pod nosem
- Hę? - Odłożyłam gitarę i wzięłam nóż do ręki
------------
Shinji| Baka! Odłóż ten nóż!
Nie :3
Yakumo| To byłem ja.. XD
No i cooo?
Yakumo| Znowu podsłuchują!
Uciekać! - Zamknęłam drzwi
----------

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz